Inte så märkvärdigt men de är lite va jag känner.

Känslor

Hur ska man våga visa sina känslor?
när man är rädd för att bli sårad igen eller att mina
känslor inte kommer att bli uppskattad.

Sen den dagen vi började umgås då va jag väldigt deppig,
sen den dag gjorde du mig glad,
Du får mig alltid på bra humör tror de eller ej,
du får mig att skratt så de gör ont i hela magen och du utsrålar
så positv energi så man mår bra när man mår som dåligast

Ännu bättre är att du behandlar mig så bra, och de är så skönt och bra,
trorde aldrig att  man kunde bli så bra behandlad av någon man tycker om.

De känns som ibland att du är en dröm för allt är så fantasktis med dig de
är en känsla som man inte vill ska försvinna för den är så skön och ha

Gillar verkligen och mysa med dig, gillar och busa med dig gillar verkligen
att snuska till de för de är så skönt med dig och du gör de så bra.

Du är fantaskisk ska du veta

From the bottom om my heart
-B

skrivet 9/4-09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0