Jadu.

Kanske förkännar jag någon bättre någon som iellafall bry sig om mig som inte skäms över mig
någon jag kan hålla handen med någon som vill puss och krama mig någon som inte bry sig
om va andra tycker.

En grej till jag ska bli mitt gamla jag glad och inte bry sig om va andra tycker den person ska jag bli
igen!

Jag är duktig och bra men inte bäst jag vet vad jag vill och ska föra med mitt liv, jag har enorm kämparglöd
om de går dåligt en gång de gör inget inte flera gånger häller så länge jag försöker jag vill alltid försöka med
allt även om man kanske inte är så bra som du bruka var så vill jag ändå försöka,

såna som inte inte försöker är svaga och vet inte meningen med livet och är rädd för framtiden.

Förlåt att jag tycker om dig..förlåt att jag vill att vi ska försöka..

- Bexs

Önska bara du bara kunde försöka en gång till och du kommer inte ångra dig jag vet de, då blir de som de blir. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0