Orka?

Jag orkar snart inte mer, ja kommer snart inte vänta på dig längre,
jag vill inte leva i väntas rum längre, för de är jobbigt och inte veta någonting
om vad du vill får inte veta något, Mår så dåligt att inte veta.

dom senaste dagarna jag undrat & funderat om jag förkännar någon som
kan vara ärlig och säga va dom tycker om mig och säga att dom vill ha mig.

Jag tycker verkligen välidigt mycket om dig ska du veta, men jag vill inte att de ska var som
de är nu,

Antigen vill du ha mig eller inte.

För jag vill veta snarast om du vill ha de.

Jag finns inte föralltid ska du veta, för jag vill inte ha de som jag haft en gång i tiden
för de mådde jag väldigt dåligt av.

Jag  vet hur jag vill ha de, nu är de bara upp till dig,
Ge mig bara ett svar och var ärlig om du vill ha de.

From the bottom of my heart
-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0