Vad har jag gjort denna helgen? ♥


Lördag:
Väkte Johan för jag var pigg som vanligt! hihi lite jobbig måste allt du tycka att  jag är!
sen så låg vi i sängen och myste, sen gjorde Johan frukost duktig som han är, sen sola vi en stund på balkongen.  
Johan körde hem mig, jag duscha och sen kom dom och hämta sen sista kattungen.
sen gick jag till Lillis och vi handla mat. Jag färga håret med de blev rött och sött.
 Sen gick jag hem där vänta Lollipop på mig och vi skulle försupa lite sen kom
Miss Shinoda min katt hem med en mus som vi trodde var död de
visade sig att den levde så vu döpte den till Majvor.
En stund senare kom Tommy och skulle va med och försupa.. och så

Party: De va party på kvällen hemma hos Mikael som har fyllt 24 år,
De va en massa trevliga och söta människor där och så.

Fick smaka på en jättegod tårta med!  Tommy visade sina danskunskaper som vanligt. Lollipop var över allt tyckte jag hihi. jag höll på och skojbråka och va med över allt! sen hände de massa annat skumt!

Söndag: Kom hem vid sextiden på morgonen från Mikael va rätt trött då, kom hem tvätta bort make-upen sen så hamla jag i sägen och somna vid sjutiden. Vakna vid tolv men somna om och vakna sen efter tvåtiden.sen duscha jag och gjorde i ordning mig och sen blev de lite frukost. En stund senare kommer min katt Miss Shinoda hem med en stackars fågel som var död, och i idag hittat jag musen Majvor hon kom hem med igår död. stackars små djur som får bli plågade av katter. Sen har de inte häänt så mycket mer.

- B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0